Kunstnikerdustega esmaabikapp

Ajal kui kogu interneti on ülevõtnud südamekujulised ja roosad asjad, ei ole minul midagi säärast pakkuda. Mitte et mul järjekordselt midagi importpüha vastu oleks. Ei-ei, parafraseerides seda mida Marie Antoinette EI ÖELNUD – let them eat heart shaped stuff. Tõsi, kui ma neid minu meelest päris vaimukaid kaarte nägin siis mõtlesin küll, et täitsa hea püha ju 😀

Sõnaga, torti ei ole ma veel hakanud tegema. Ja ühtki teist übergeniaalset kokanduslikku katsetust ei ole ka silmapiiril. Seega on aeg väikseks käsitöönurgaks.

ERVIN
Ma ei saa kindlat töökohta vastu võtta, sest ma olen väga andekas. Mind võidakse edutada ja… see tähendaks uut närvipinget, suurt koormust, unetuid öid.
LIA
Aga millest Te siis elate?
ERVIN
Mina? Ma olen vabakutseline. Koondise Uku liige. Mul on luba kodus töötada. Minu spetsialiteediks on puulusikate valmistamine. No vahel ma koon ka kampsuneid, labakuid. Aga viimasel ajal ma valmistan ainult kunstnikerdustega esmaabikappe. Ja… ja nii see elu veereb, päev päevalt, üksinduses, kampsunite, labakute ja esmaabikappide keskel.
LIA
Ma hakkan kaks korda päevas Teie juures käima – masseerimas. Tasuta.
ERVIN
Ei, ei. Ei mitte tasuta!

Ja see ongi kogu selgitus pealkirjale, lihtsalt klassika meenus ja ma ei kuidas selliseid asju nimetatakse*

Tuleks osta üks pildiraam, sellelt eemaldada klaas ja

Tuleks osta üks pildiraam, sellelt eemaldada klaas ja ilupaber ning pane see papp raamikülge tagasi

Siis on vaja konkse. Selliseid saab Tartus Abakhanist

Siis on vaja konkse. Selliseid saab Tartus Abakhanist

Sellisesse pappi nagu mul saab konksud sisse keerata

Sellisesse pappi nagu mul saab konksud sisse keerata

Tagumisele poolele võib panna natuke seda liimi

Tagumisele poolele võib panna natuke seda liimi

Ja mida sa sinna konksude külge siis riputad? Kogu oma maise vara, onju

Ja mida sa sinna konksude külge siis riputad? Kogu oma maise vara, onju

Muideks, Sofil on täna adopteerimissünnipäev

...

———-

*thingamabob

Lisa kommentaar

