Paast ja eluoluline salat

Mul on tunne, et terve maailm on alustanud paastuga. Olgu. Kogu maailm on ilmselgelt kirjanduslik liialdus. Ütleme siis, et bloginduses on see selle kevade must. Enne kui karulauk tärkab. Aga mina alustan mässu. Valve-ja-läbipääsusüsteemide kateedrist süüdistati mind selles nii ehk naa, parem siis juba ootustele vastata. Kas mul õnnestus nüüd vähemalt veidi kategooriliselt kõlada? Sest tegelikult mu pole õrnagi aimugi kuidas paastu vastu mässata. Nisujahus paneeritud pekki süüa?

Ah jätame selle, mul on niigi originaaltoodete vormistamisega praegu raskusi. Aga täna küsiti jälle üht vana asja, sünnipäeval pakkusin salatit ja see on selline juubeli-tordi-pulbrit-kook tüüpi asi, piinlik nagu seletadagi kuidas tehtud. Päris Adeele Püssi repertuaar ehk siiski ei ole, a mine tea.

Ostad poest – 1 purk minikurke (mulle meeldivad Felixi omad), 1 purk päikesekuivatatud tomateid õlis, 1 purk marineeritud pärlsibulaid, 1 purk rohelisi oliive, 1 purk musti oliive, (ei mäleta kas seekord oli aga ma olen ka suuri kappareid pannud, 1 purk). Siis avad kõik purgid (see ja purkide koju tassimine on kõige raskemad osad tööst). Ning kurnad vedeliku ära. Aga igasugune mudri mis näiteks sibulatel ja kurkidel on purgis (a la sinepiseemned ja tilli ja pipart, päikesekuivatatud tomatil on ürte õlis kindlasti jne) selle paned koos kurkid-sibulate-oliivide jm kaussi. Segad. Võid natuke varem valmis teha ja seista lasta ka, maitsed ehk siis veits segunevad või nii. Lakid küüned, koolutad kiharad, tõmbad peenema pidukleidi selga, manad ette võitmatu naeratuse (ühesõnaga lööd end lille nagu Põhja-Eestis öeldakse) ning serveerid salati. Eelnev retsept oleks mõistlik kohe praegu mitmes eksemplaris välja printida, siis saab neile külalistele kes pärima hakkavad näppu pista. Copyright kuulub koos saba ja karvadega mõistagi mulle ning royalty’te jaoks pange tšekk teele.

...

Et ikka midagi lugeda oleks, siis ma võin jälle mõned lingid jagada:

Mind huvitab veel üks küsimus – kas ma olen sattunud spämmarite küüsi või inimesed tõsimeeli arvavad et nimed Kodulehe tegemine ja Fotostuudio Tallinnas on normaalsed? (nende taga on ka meiliaadressid, mis tunduvad sellised, et võiks olemas olla).

One comment

Lisa kommentaar

