Poutine [Putin]

...

Noh mis ma oskan muud öelda, et loomingus valitses selline khm emo-periood

Noh mis ma oskan muud öelda, et loomingus valitses selline khm emo-periood [no further explanation provided nor needed]

Kõik juba unistavad sellest kuis karulauk tärkab ja redist saab harvendada. Ma pakuks, et läheb ikka veel veidi aega. Aias valitseb küll fifty shades of gray.

...

Seega tuleb süüa mida sügisel salve kogutud sai. Näiteks minu onu kogus kartuleid.

...

F-ing WordPress muutis seda pildijebimise kastikest ja nüüd on kõik valesti. Vaadakes siis suuuuurelt seda pilti  kuidas Roosna-Allikul kasvavad karulid mis on 1/10 Sofit.

Saveur avaldas just mingi x arvu märtsi popimaid retsepte või midagi sinna poole ja üks neist oli poutine (<- viide retseptile). Putini hüvanguks ma siin seda ei presenteeri kuigi kui nii edasi läheb, võib olla saab sellest veel solidaarsusavaldus ELi kaubanduspiirangute all ägavale vennasrahvale idas, eeldades, et nad lihtsalt on juhuslikult sündinud kannatama selle diktaatori äkke all. Keeruline lause sai? Pm et kui neil seal varsti muud süüa ei ole, mõne kartuli ikka leiab, hobusest saab keeta puljongi, mille paksendad jahuga** ja  cheese curds on üldse mingi tootmisjääk.

30.03.142. poutine

Kui aus olla, ma püüdsin teha ühe laari päris friikartuleid. Aga teate, I can not do the proper ones to save my life. Mul tulevad ahjukartulid ikka paremini välja, pildil ongi viimased. Ja juustu näol on tegemist nende rebitavate juustupulkadega mis muidu passivad pigem väiksemate mööbliesemete nihutamiseks. Aga kergelt kriuksuvad, mulle tundub, et võivad mõõdu välja anda küll.

———-

*Ha-haa, bun, nothing to do with Russia

**Kes see mulle rääkis, et siis kui nõukogude liidus mingi hetk jahupuudus tekkis, loomulikult plaanimajanduse viljastavate tingimuste tõttu, lahendati probleem lihtsalt ja ainu võimalikult? Selleks, et jahu saada jahvatati lihtsalt makaronid tagasi jahuks.

 

 

2 comments

  1. Lugesin su postitust ja järgmine päev nägin unes, et Prismas müüdi neid cheese curds’e, mis poutine peal tavaliselt käivad. Selline pikk-pikk lett oli neid täis. Mõtlesin unes veel, et kuidas Sa küll ei tea, et need Prismas olemas on. Hommikul olin väga segaduses. Ei teagi nüüd, kas seal päriselt ka neid müüakse…

Lisa kommentaar

