Peaaegu paleokoogist läätsesalati ja 1999.aasta muusikani

Käesoleval nädalal olen õppinud või omandanud teadmised järgnevast:

  • RetroFMi nädalavahetusest 1999. aasta muusikaga joonistus eriti selgelt välja kui kohutav mu teismeeas eksisteeriunud muusika ikka oli. Aga “Hallo, Kosmost” lihtsalt ei jaksnud kuulata ning nii ma veetsingi aega mingi erilise kräpiga. Kusjuures ma ei saanud vahepeal ikka aru kas kogu see kräpp on tõesti toodetud 1999. aastal või on tegemist lihtsalt ebaõnnestunud  kompunnimisega ning paari tundi on saanud kokku kogu 90ndate p***. Aga ma võtan Garbage‘i Bondi loo ajal õiguse kuss olla.
  • Sõnavarra võib lisada järgmised väljendid:
    1. We are out of salt, eighty-six all the savory foods. Allikas: Drinking with Men.
    2. What’s for lunch today? Shit on a shingle, again. Allikas: vaatasin Urban Dictionary‘ist eelmist väljendit, näeb kaunis välja (guugelda ise).
  • Meite külla on tekkinud selline silt

    IMG_1391

    Some dangerous stuff

  • Ma olen ennast alati suhteliselt ebaõnnestunud läätsekeetjaks pidanud. Ükskõik mis läätsed, ükskõik millised instruktsioonid, tulemus on hämmastava järjekindlusega läätsepuder, mis erinevalt läätsedest, mulle ei meeldi. Vahepeal ma kujundasin endas arvamust, et läätsed on mingi Tallinna värk, sest Tartus neid erinevalt pealinna sööklatest praktiliselt ei esine. Lootus oli, et ehk Lõuna-Eesti geograafiline asend ja mõni Peipsis olev energiasammas mõjutavad läätseesinemissagedust ja keetmisevõimekus, igatahes mitte minu saamatus.
    Täna valvasin kullipilgul, ja tõestus on siin. Retsept on adaptsioon Plenty‘st (Castelluccio lentils with tomatoes and Gorgonzola)

    nn

    Jep, see on aukudega lusikas!

  • Peaaegu oleks paleo saanud aga läks siiski või sisse. Retsept on Tuuli juurest – šokolaadi-pähklibrownie.

    ...

  • Kevad on kõik sassi ajand, ma sööks hea meelega arbuusi ja melonit, aga siis hakkab vihma sadama ning mulle tundub, et ainus õige toit on üks soojandav jerk chicken (Hugh Fearnley-Whittingstall).

    jerky-jerk

    jerky-jerk

  • Kiirkeetjas saab täitsa edukalt pulled pork’i teha (ma ei teagi miks ma arvasin, et see ei pruugi töötada), nüüd tuleb ainult bbq maitsega töötada.

    Ei, kortsutatud paberit ei saa ealeski liiga palju olla!

    Ei, kortsutatud paberit ei saa ealeski liiga palju olla!

  • Rõveaus turundus, mu arm.

    ...

One comment

Lisa kommentaar

