Sidruni-mannakook

Eelmise postituse lõpus kiresin, et mis ma ikka kirjutan mingeid lakoonilisi teateid, parem juba lobada. Aga täna väga loba ei taha tulla. Ma siis tutvustan hoopis järgmist võib olla lõpuks teoks saavat ideed – Restaurantday, 17.mai 2014. 100% kindel ma ei ole, et see teoks saab, sest me oleme vendadega varem ka plaaninud osavõttu.  Praegu aga paistab, et olud on soodsad. Üks vennake on valmis oma Karlova pleissi aknad üles andma (take-away tüüpi) ja teine isegi andis lootust, et äkki tuleb (haputaigna) leiba-saia. Ning mina ei olegi hetkel hullupööra ülekoormatud; seisund, mis muidugi võib muutuda kiiremini kui siga silmi pilgutab. Igaks juhuks, kui võiku värk päris välja ei peaks tulema ja/või asjale täienduseks, mõtlesin, et katsetan erinevaid  kooke kokkumätsida. Ja siin ta ongi – gluteenivaba.

Sidruni-mannakook

Sidruni-mannakook

Nigella Lawson – lemon polenta cake – hullu magus päts ikka, Nigella värk aga ega ta halb ka ei olnud. Ma saan praegu aru, et tegelikult oleks ma pidanud ikka selle järgmise koogi enne postiama aga ma ei viitsi ümber teha enam. Ühesõnaga, tegin kõigepealt selle järgmise koogi ja umbes 50 g mandlijahu jäi üle. Lappasin siis veel raamatut ja vaatas teinegi kook vastu. Õnnetuseks rohkem mandleid mul ei olnud, küll aga India pähkleid ja need ma purustasin siis ära. Et ühest õnnetusest eales liiga vähe ei ole, ütlesid parajal ajal üles mu köögikaalu patareid ja see kook saigi selline silma järgi tehtud.

...

Ma mõtlen, et tõenäoliselt mingi maksimum nädala päevad enne, minimum 2 päeva enne, 17.maid on ehk teada kas tuleb või mitte. Ja mingit metsikut kodurestoranide buumi ma Tartus varemalt märganud pole. Olgem ausad osavõtt on isegi Novosibirskis aktiivsem kui Eestis, kaalun kas peaks Supilinnapäevade ajal saia õue teinud inimestele kirjutama ja innustama neid osalema 😀 Seega hoidke restaurantday kodulehel/äppil või FBil silm peal.

#restaurantday

pojeng

pojeng

Lisa kommentaar

