Margariitakreemiga jahuta šokolaadikook

Ja nüüd see teine kook, mis oli tegelikult esimene kook. Nigella Lawson – flourless chocolate cake with Margarita cream

...

Ma panin isegi 50g vähem suhkrut aga minu meelest sai ikka nagu diabeediku õudusunenägu. Olgu öeldud, et ma olen väga nõrga suhkrutaluvusega. Ja nagu mu vend ütles – jahu on nagu vähe. Tõesti, nendel jahuta kookidel jääb midagi justkui puudu, mätsimisvõime ja see, et jahu justkui hoiab rasvaine kuidagi nõnnaviisi, et see ei võta kogu kooki üle. Hommikul veidi kuivanud peast oli nagu parem.

Ma ütleks, et kreem oli parem osa, kuigi ka päris rammus. Aga kellele siis väike Margarita ei meeldiks 🙂

#restaurantday

nartsiss

nartsiss

Lisa kommentaar

