Hooaja kõrvarõngad

Ma kardan, et teil tuleb taas pettuda. Minu õpetused eluks ja edenemiseks kipuvad kuidagi sellised pooletoobised tulema. Lihtsaim viis mida ma tean selliste kõrvarõngaste saamiseks on leida garaazi koristades selline kaunidus.

...

… 

Tegemist on siis pudelikattega, ma ütleks, et oluliselt peenem kunst kui toilet roll cover. Kuigi eesmärk on vist sama – peita midagi mis tegelikult peitmist ei vääri ning teeb selle hoopis sada korda märgatavamaks.

Eralda osad mis meeldivad. Konksud on Abakhanist

Eralda osad mis meeldivad. Konksud on Abakhanist

Võib teha nii rippuvad. Kui ... mitte... rippuvad...

Võib teha nii rippuvad. Kui … mitte… rippuvad…

Rippuvad on minu meelest ilusamad. Aseta kohvitasside, autode ja pliiatsite vahele. Sest seda ju täiskasvanud teevad.

Rippuvad on minu meelest ilusamad. Aseta kohvitasside, autode ja pliiatsite vahele. Sest seda ju täiskasvanud teevad.

Lisa kommentaar

