Kuidas juua viina? (tšilli-ingverikaste)

...

Natüürmort “Sprott Roomas”

Õigupoolest ma ei tea. Ma keeldun osalemast üle-eestiliseses projektis  “Sina ei pea mitte kaine olema”. Seega praktiliselt ma tõesti ei tea. Teoreetiliselt aga olen ma hoolikalt läbi lugenud kunagi mulle väga hea sõbra poolt kingitud raamatu “Sakuska. Võta peale!” (Jüri Pino). Sellest tulenevalt tean ma:

1) aega peab olema

2) süüa peab olema

Kevadrullid tunduvad nagu ideaalne sakuska – keeramine võtab aega ja on teised päris toitvad. Iseasi kas täitmine hapukapsa ja sprottidega on just igaühe cup of tea.

...

Samas, ega enne teada ei saa kui proovinud pole ning hapukapsale tšilli-ingverikastet peale tilgutades saab ju praktiliselt kimchi.

...

Dippikaste mida varemgi tehtud (ja mis on vürtsikas!), on selline:

  1. 120 ml kalakastet
  2. 1 tl suhkkrut (võib ka rohkem)
  3. 2 küünt küüslauku, riivitud
  4. pöidlasuurune* jupp ingverit, ribastatud või hakitud
  5. 1 terve punane tšilli, viilutatud

Sega kõik kokku. And Bob’s your uncle.

———

*arvestades hiljuti väidetavalt tekkinud poleemikat “pöidlasuuruse” määratlemisel, siin on sulle väike pildiline juhend.

...

Lisa kommentaar

