49995 ehk mis saab edasi

Blogijad ikka tähistavad paraadiga aastaringide täitumist ehk blogisünnipäevi. Mul läheb koguaeg meelest ära ja tegelikult ei pea ma seda ka kuigi tähtsaks. Aga eelmisesse postitusse pilte valides märkasin, et postituse teine pilt (esimene on tegelikult tehtud hiljem) kannab numbrit DSC_0001. Mis tähendab, et mu ustav Nikon D5000 on nüüd nö viis tiiru peale teinud (seda nimetatakse vist läbisõiduks) – 9999 pilti x 5 = 49995 (alates 2009 aasta suvest). Kasutuskõlblikud on neist üldiselt ainult üksikud ja seda muidugi mitte Nikoni süül.

Nikonil on siiski kogunenud natuke probleeme:

  • Kerel on ainult iluvead, liimisin superatakiga mingi kummijulla tagasi ja üks teine kummiääris on natuke katki. Aga sellest statistikast võib välja lugeda, et iga klõpsuga suureneb võimalus, et järgmist klõpsu enam ei tule.
  • Juba pikemat aega on mingis asendis fokusseerimine raskendatud (aitab edasi-tagasi nõksutamine ja vastu objektiivi külge koputamine) ning aega-ajalt on kuulda natuke liivapaberi häält. Objektiiv sai eelmine nädal uue kolaka ja omab nüüd vasakul küljel veel üht mõlki.
  • Aku vastupidavus on oluliselt vähenenud, varem võis laadimiste vahe olla nädalaid. Ja nüüd tabab see tühjaks saamine äga ootamatult. Uue aku saab 59€ eest, see on kohe ikka investeering.
  • Objektiivikate on kindlas kohas! Umbes aasta. Ja kahjuks ma ei tea kus see kindel koht on.
  • Mul saab varsti ruum täis. See ei ole otseselt kaameraga seotud mure vaid wordpressiga. Nimelt teatab viimane mulle, et ma olen 79% kettaruumist ära kasutanud. Jah, ma teen pilte väiksemaks. Ei ma ei tea mis mind tabab kui kettaruum täis saab. Flickr’it ma ei olegi õppinud korralikult kasutama.

Ükski neist pole hetkel veel kuigi põletav probleem. Ja mul süda tilguks ikka väga verd kui peaks Nikoni käest panema. Vaatamata sellele, et tal väidetavalt käib suum valet pidi. Kuigi, hüpoteetiliselt, kui peaks vahetama, ilmselt siis Canoni vastu. Kuigi ma ei tea, ei tea…

Noh ja mis edasi saab? Saab nagu isa ütleb – homme algab uus elu, samasugune nagu praegune aga palju parem!

Et ei oleks ainult pläma siis mõned lingid ka:

2 comments

  1. Ma hakaksin pakkuma, et Dropbox aitab. Aga siis tuli meelde, et vist ei aita. Sest Dropbox ei luba seda tüüpi URL’iga linkimist nagu sul blogi jaoks vaja on.

Lisa kommentaar

