Draakoni kummitused

13.veebruar 2015

13.veebruar 2015

Tartu kinnisvaramaastikul leidub mitmeid veidrusi, mis võib-olla mulle mitteteadaolevatel põhjustel polegi veidraid vaid lihtsalt hästi kavalad äriplaanid. Näiteks on kesklinnapiirkonnas nii mõnigi kasutuna seisev hoone mille puhul magus asukoht on ilmselt suurim väärtus. Kasvõi ülikooli endine pumbajaam teispool Kuradisilda. Või siis see Park hotelli juures olev paviljon, mis kuulub noorte meeste kristlikule ühendusele. Esimese puhul on biznez plan üsna kindlalt lihtsalt oodata kuni saab buldooseriga peale minna. Teise pärast on südant valutanud Enriko Talvistu (Kreeta sambad lumises Tartus), kelle hobiks paistabki olevat aegaajalt kohalikus kobrulehes linna kitsaskohtadele osutada.

Draakoni restoran/baar on kohe Raekoja kõrval ja ma kahtlustan, et oodata millal see jõuab buldooserit vajavasse seisundisse, ilmselt nii lihtne ei ole. Jääb ainult arvata, et kas pole finantse, huvi või mõtteid, viimane on kindlasti defka. Aga mingi veider liikumine seal vahest käib. See oli vist eelmisel kevadel kui keegi suisa ukse ette plagu oli tõstnud ning tundus, et äkki saab isegi sisse astuda. Aga enamasti näeb see pigem välja nagu oleks keegi unustanud tule põlema. Samas väga veidrates kohtades põlevad need tuled…

...

Koogivitriinivalgustus pole just selline oot-ma-panen-korraks-tule-põlema. Või on?

...

Ma arvan, et ikka kummitab 😛


  • Kui ma veel kaua viivitan siis võtab Juku-Kalle ühe mu kokaraamatu ideedest ära – kirjutada terve raamat sellises vaba vasaku käega stiilis, pikkides vahele iroonilis-huumoorikaid märkusi ja kommenteerides otseselt söögitegemisse mittepuutuvat- loe näiteks: kiiksuga aasia siga.
  • Mul on hetkel pooleli ka diskursusanalüüs – miks Onu Myrka on alati hea aga Tartu jutud ainult kohati? Lisada võiks ka Vello42 dimensiooni aga ma olen kuulnud, et seal kirjutavad erinevad inimesed (on tunda). Aga näe Sihtasutus Patriarhaadi ja Keskaja Kaitseks hoiab üsna hästi kindlat joont (ja meeldib mulle ka).
  • See on nüüd popiks saanud, et lastele inimesemoodi süüa anda ja vaadata mis nad teevad. Üks järjekordne näide koos pika arutlusega.
  • Küpsetatav Kit-Kat, Jaapan on ikka äge
  • Samamoodi on väga ägedad soomlased, ülejärgmine nädal on neil selline festival nagu Streat Helsinki
  • Vahelduseks võiks küpsetamist kuulata, huvitav vaatenurk ja lummav lugu
  • Mida veel kuulata võiks on Just a Minute, oma esimesel korral suutis David Tennant teha suurepärase soorituse.
  • Üks pikk lugu sellest kuidas töötab New Yourk Times.
  • Kuigi loo alugusDecide I’m sick of having to remember to take the pill” on väheke selline tere-esimese-maailma-probleemid siis point on ikka täitsa uskumatu. Eestis on õnneks sellised asjad lihtsad (loodetavasti ei tõsta EKRE eales nii palju pead, et keegi arstikabineti ukse taha meelt avaldama läheks), rääkimata sellest, et mingit keerukat kindlustuse asja ei ole.
  • Väike burka kandmise algatus Afganistaanis.
  • #danicingmanfound – ootame pidu.
  • Chicago, ilus tõesti.
  • Mary Poppins ja death metal
  • Õigel hetkel ma raudselt ei mäleta kuidas guugeldada.
  • Analüüs kokteilide langusest ja tõusust Ameerikas. Meat Market laiendas ka kokteilihaaret.
Lisa kommentaar

