2 küsimust suurele ringile

Esimene küsimus: mis see on?

...

Kauss. Natuke nagu boolikauss.

...

Aga servas on augud ning sealt saab välja võtta need klaasist jurakad. Jurakad ei ole joogianumad, meenutavad pigem küünlajalgu ainult, et nagu näha neid saab vaid käes hoida. Minu pakkumine on, et tegemist on tseremoniaalse ohverianni anumaga. And pannakse sinna keskele, küünlad süüdatakse, loetakse natuke psalme, võetakse küünlad ning minnakse ristiretkele. Ma ei tea kas satanistidele või vabamüürlastele passiks. Ainult 8€

Teine küsimus: mäletate karamellkringleid? Selline pruunikat värvi, pealt üsna kõva aga heal juhul seest veidi nätske, suhkruga puistatud pagaritoode? Ma pole ammu enam poes näinud ja ilmselt isegi kui näeks, pole ma kindel, kas ostaks. Aga ma tahaks ise teha. Guugeldamine ei ole siiani tulemust andnud aga võib olla, et ma pole nii tugev guugeldaja nagu Urmas Sutrop. Või on mul mingi viga algandmetes? Näiteks, et neid nimetati kuidagi teisiti? Abi eest olen tänulik, võin saata mõne kringli kui see logistliselt võimalikuks osutub.

Küpsistest on kõigil juba kõrini? Mul on neid veel, ma otsustasin jälle eelmise sajandi alguse retsepte katsetada, äkki isegi supika päevadel midagi pakkuda. Vahelduseks aga natuke linke.

Lisa kommentaar

