Vahelduseks paar pilti

Sest viimati sai kirjutatud ju nii palju. Vahepeal on kõvasti vett merre voolanud, käidud jahimajakeses, mekitud siidrit, blogiauhinnad (peene nimega Eesti blogiauhinnad) välja antud, Pärnus kolleege külastatud, mõnda blogi lugedes ajurakke kaotatud, külalisi võõrustatud. Pilte kõigest ei ole, sest mind tabab vahepeal sotsiaalmeediapimedus ja ma jätan jäädustamise unarusse.

Stilistiliselt

Stilistiliselt võib selle kohta öelda nii huvitav kui veider. Aga omapärane ja vaeva on nähtud. Kõige huvitavam oli kombo kus centre piece’iks oli kelk, sellele asetatud loomanahk, viljakõrte punt, kivi ja hakklihamasin.

Isal on õigus, on ilmunud pilved-nagu-maalil.

Isal on õigus, on ilmunud pilved-nagu-maalil.

...

Mul oleks ka lauale pistikuid vaja

Mul oleks ka lauale pistikuid vaja

Kummitab. Osta ära.

Kummitab. Osta ära.

Kass

Kass

Ega mul sellest meie mereinstituudist ongi selline hägus ettekujutus olnud. Loodetavasti see ongi nende peahoone.

Ega mul sellest meie mereinstituudist ongi selline hägus ettekujutus olnud. Loodetavasti see ongi nende peahoone.

Veel üks Pärnu kollane kass.

Veel üks Pärnu kollane kass.

Lady

Lady

 

Lisa kommentaar

