TÜ loodusmuuseum

Alustuseks tänased uudised:

Loodusmuuseum oli üks koht kus me E-H-ga alati käisime kui ta mul Tartus külas oli. Ja kui mina Tallinnas olin, käisime tervishoiumuuseumis. TÜ töötajad ei pea TÜ muuseumides pappi köhima, selge majanduslik kasu 🙂

...

See närb leht oligi kõik mis vaesele orangutanile jäetud

 

Kaks-täpp, viis-täpp, seitse-täpp

Kaks-täpp, viis-täpp, seitse-täpp

Kive ikka igat masti.

Kive ikka igat masti.

Kive on palju tõesti. Ja sealauta kukkunud meteoriit. Ja üks päris äge iidse kala installatsioon. Nagu ennevanasti saab kuulata  konna krooksumist ning lindude siristamist, lisandunud on hunnik puutetundlikke ekraane. Kõik topised ja saalitäis erinevaid maastikke on alles. Nagu Instast näha on olemas elus tarantel + kalad, kilpkonnad, skorpion ja maod (kellel sellest õõvast väheks jääb võib alati jõllitada purki pistetud parasiite). Ainus kaebus – ma olen küll veendunud, et kui ma väiksem olin siis see India elevandi luukere oli palju suurem. Nad on ta väiksemaks teinud! (Eks oli ka masu vahepeal).

 

Lisa kommentaar

