Cheung Fun ehk

kui sul on liiga palju vaba aega siis võid ise riisinuudleid teha.

...

Mina enam-vähem jälgisin retsepti ja juhendeid blogist The Woks of Life. Aga.

  1. Ilmnes, et mul ei ole wheat starch‘i. Järelikult tuli rahulduda tavalise tärkilisega. Mis toimis enam-vähem. Aga siis ma avastasin sahvrist mingi sticky rice starch‘i ja panin natuke seda juurde. Ei saa vanduda, et paremaks läks. On ka väga võimalik, et ma sain lihtsalt osavamaks.
  2. Veski-Mati riisijahu on vist liiga jäme. Minu meelest eelmine peenem aga ma ei tea kes tolle tootis.
  3. See pannipõhja katmine ja  vesivannil aurutamine on selline harjutamise asi. Ja selleks pole ilmtingimata vaja wokki.
Näete, töötab küll

Näete, töötab küll

Krevetitäidis

Krevetitäidis

Imeline rull

Imeline rull

Väga apetiitseid pilte ei õnnestunud saavutada. Aga päris hea oli. Toitev kindlasti.

 

Lisa kommentaar

