Mis siis selle haibi taga on?

Jaaa! Ma olen ka trendikas inimene ja jälitan fitness-blogijaid-instagrammereid. Ning valgupulbriarmastust vaatan alati ikka skepsisega. Aga see pidi olema üks erimegagigaüberhea magustoit. Khm, ilmselt on ka. Inimestele kes pole oma elus kohustuslikus korras pool aastat tuimalt valgupulbrit sisse söönud (mina olen). Ärge saage minust valesti aru, see on kindlasti parem kui valgupulbrit jogurti või lihtsalt piimaga segada ja kui ma peaks (ptüi-ptüi-ptüi) kunagi veel tegelema valgu verre tagasi toppimisega siis seda paluks ma endale kindlasti tuua. Aga kõik see ei võta talt ära valgupulbri maitset ja paraku järelmaitses on seda ikka täitsa tunda. Minu meelest 🙂

One comment

  1. Võib-olla see ongi mingil hetkel päriselt erimegagigaüberhea magustoit Näiteks siis, kui muidu süüa ainsa toiduna maitsestamata valgupulbrit, munavalget ja rasvata praetud (kui nii üldse saab) kanafileed. Siis see puding on ikka päris suur edasiminek, magus ja puha.
    Ma just leidsin, et ükskõik, kui paljulubavalt valgubatoon ära maitsestada (viimane oli siin kaneelirulli maitseline ning üks eelmine näiteks söepuruga mustaks värvitud ja Oreo küpsiste maitseline), siis maitseb ta ikkagi eelkõige väga halvasti.
    Nii et tulevad mu valgud edaspidi ikka koos rasvaga, aga vähemalt maitsvalt.

Lisa kommentaar

