Kalamaitseline porgand (soolalõhe, ka heinatoidulistele)

Mulle muidu väga meeldivad juurikad ja puuviljad ja marjad jne. Ainult neist ma siiski toituda ei tahaks. Aga mulle pakub vahest huvi ja mingil määral lõbu, minna kaasa simulaakrumiga, mida mõned heinatoidulised enese ümber kujundavad. Et teha asju “nagu päris”. Selleks oli näiteks see taimne mozzarella. Huvitav aga paraku mitte see.

Järgnevast produktist mul valmis kujul pilti ei ole. Aga see ei saanud ka niivõrd kaunis, et kindlasti peaks olema. Intrigeerivamad on pildid tehnikast.

Porgandid tuleks norilehtedesse keerata

Porgandid tuleks norilehtedesse keerata

Ja soolas küpsetada

Ja soolas küpsetada

Siis jahutada natuke, koorida, lõikuda ja marineerida.

Siis jahutada natuke, koorida, lõikuda ja marineerida.

Täpsemad toimimisjuhendid, mida ma umbes järgisin, leiab plantepusherne.dk. Kalamaitse tuli täitsa juurde. Ühiselt leiti, et keedetud külma riisipudruga (sushi) sobiks hästi.

Lisa kommentaar

