9 ajakirja USAst osta on normaalne

Tere!

Ma veel selle nädala alguses mõtlesin, et pole viga, tõmbab postitamise graafiku ilusti järgi. Aga siis hakkas kurk valutama. Neli päeva oli täitsa põrgu, neljandal otsustasin loobuda õue minemisest ja nagu võluväel hakkas viies päev taandumisega. Nüüd ma siiski otsustasin, et siia jääb üks postitamise auk.

Muidu mis siin ikka öelda on, maailm on jätkuvalt hull. Klubi Tallinn lammutati ära, kommentaarium ei suuda kuidagi kokkuleppida, miks klubi maine nii halb oli. Aga leidub ka natuke huumorit:

Ja puhta…:

Ütleme nii, et laias ilmas on lood ikka oluliselt pikantsemad: vegan strip-club vs stake house 

Krohvitolmu rubriigi kohta võib öelda, et pool majast on peaaegu valmis. Saabus ka ihaldatud uus terrassiuks.

Miks ma neil ei lasknud seda utiliseerida? Üldse ei mäleta. Äkki tahtsin bungolo ehitada…

Ja nüüd ma valmistun kööki tühjaks kolima. Oluline osa selles on sügavkülmkapi tühjaks söömine. Jube palju munavalgeid leidub seal veel. Ja ma tegelikult ei salli külmutatud porrut, võib olla oleks targem kohe ära visata.

Vasakul saate imetleda falafeli-laadset toodet ja paremal mullusest räimest tehtud rösträime.

9 ajakirjaga on nii, et ära ma nad vedasin. Läbi on töötatud neli tükki.

KÕIK need ma küpsetan läbi kui mu uus köök valmis saab!

 

 

Lisa kommentaar

